Log in   You don't have an account? Register!
Submit post
turn off advertisements

Kategorie

Netykieta
Bykom Stop!

Fotografia

Ewa?
Ewa?
30 grudnia 2007, 19:34
Jestem bardzo początkującym kimś:) bo nawet fotografem się nazwać nie mogę, nie wypada:) Więc czy mże ktoś polecić mi jakąś książke, artykuły itp na temat fotografii cyfrowej?
puszi
puszi
6 lutego 2008, 15:29
w internecie tego pełno :) w googlach wpisz nie wiem abc fotografii albo coś w tym stylu na bak odnajdziesz odpowiedź na nurtujące Cię pytanie w tej jakże fascynującej dziedzinie sztuki :)
tynka393
tynka393
11 marca 2008, 21:54
Łatwo można też ściągnąć jakiś ebook o fotografii cyfrowej.
Freya
Freya
24 marca 2008, 20:52
polecam książki z NationalGeografic. sa drogie, ale mają interesujących treści ;) hehe kupować nie trzeba, można w Empiku spądzić pare, parenaście godzin i masz przeczytane ;) ale wiadomo, fajnie mieć swoje :) Pozdrawiam :)
Mambowa
Mambowa
9 lipca 2008, 11:13
ja też dopiero zaczynam ;)i skorzystam z podanych rad ;) pozdrawiam ;))
Marsyn
Marsyn
20 lipca 2008, 13:30
przy aparatach cyfrowych dobrym podejściem jest dbałość o każdą klatkę - jakbyśmy mieli ich już tylko kilka do zrobienia. Inaczej będziemy mieć kupę zdjęć, z przewagą kupy;) studiowanie zdjęć innych i klasyków malarstwa też pomaga:)
Milusia
Milusia
24 września 2008, 11:48
Ja też poczatkuje. Wstawiam zdjęcia i wciąż status ktoś robi odrzucony. :(
wikula
27 listopada 2008, 16:05
ja tam mam cyfrowke zwykła i jakos leci ;p
kulkinamole
kulkinamole
9 kwietnia 2010, 10:28
A ja polecam, jeśli to nadal aktualne, internetowy poradnik Nikona:
www.szerokikadr.pl/poradnik/
Bardzo dużo bardzo pomocnych wskazówek i w ciekawiej formie :)
BarbaraCygan
BarbaraCygan
14 kwietnia 2010, 8:19